The World is a book, and those who do not travel read only a page.

tirsdag 16. desember 2008

Ny vertsfamilie og litt hjemmelengsel.

Som følge av at internettet ikke fungerte i går, altså utpå etter middagen/kvelden, så ble det ikke noe blogg innlegg. Noe som jeg syns var svært plagsomt siden jeg fant ut hvem jeg skulle bo med etter nyttår, og ikke kunne "si det" til noe, siden nettet var nede.

Uansett, den 10 januar flytter jeg til min nye vertsfamilie! Og det beste av alt, jeg har møtt dem før, alle bortsett fra faren, og jeg liker dem kjempe godt. De har to døtre, Kate på min alder og Margareth som går siste året på elementary school.

For all del, jeg gleder meg ikke til å flytte fra "the Galloways", men det blir greit med litt forandring også. Eneste bekymringen jeg har er at de ikke kommer til å ha trådløst internett, så jeg får bare krysse fingra og håpe :p


Ellers så tok jeg bilder til foto-oppgaven min i går, og var ute sammen med Hannah, Lauren og Kristi på the Leaf and Bean. Gikk rundt i byen og så litt på diverse julegave ting. Ah jo foresten, det var -27 grader ute i går, og i dag var/er det -25. Hææærlig.


Det at jeg begynner å innse at det er jul snart, kombinert med at jeg skal bytte familie like etter ferien, ga meg i grunn litt hjemme lengsel. Kjenner hvordan jeg gleder meg til at det skal bli Januar, for da vet jeg at jeg skal hjem det året. Og det er jo ikke sunt å tenke sån. Nyttårs aften tror jeg blir tungt, siden fjor årets var så utrolig koselig, og det blir vanskeli å ikke tenke på det.


Og så savner jeg en hvis person veldig mye akkurat nå, og jeg skulle ønske jeg kunne få sett ham nå. Blir ikke noe kyss når klokka slår tolv på nyttår i år heller. Jaja.
Men hei, 4 måneder i går, 6 og 2 uker til jeg kommer hjem da dere!


Gårsdagens adventsgave!:
Skulle gjerne ha lagt ut bilde av dagens, men den har jeg desverre allerede spist! haha. Det var en Japp sjokolade foresten.

Me snakkast.

4 kommentarer:

miriam sa...

ka va det med nyttårsaften i fjor somva så bra?:)

Marte sa...

PONDUS <3

og gratulerer med du får en ny fin familie : )

Leonie sa...

Heile gjengen va samla, det va så koslig :)

Hihi, takk Martis ;) <3

Leonie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.