The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 21. desember 2008

The most beautiful sad story I've heard

FØRST; ikke glem å les innlegget neom, som e dagens.

Kom på at jeg ville fortelle dere om noe veldig trist, men samtidig kjempe fint som jeg fikk vite for noen dager siden. Ei jente som brukte å gå på skolen vår, BHS, fikk vite for ikke lenge siden at hun har unhelbredelig kreft, og at hun har rundt 30 dager å leve. Jenta er kjæresten til broren til bestekompisen til Ben, og jeg ble litt satt ut. Hun er 3 år eldre enn med, det er så urettferdig at noen må gå igjennom dette.

I allefal, det vakre er at siden de hadde så kort tid igjen sammen, bestemte deg seg for å gifte seg. Jeg syns det er utrolig nydelig, at hun får en dag hvor hun føler seg ordentlig spessiel og elsket, en dag som handler om henne. De giftet seg i dag, og jeg håper at hun hadde den beste dagen i hele sitt liv.

Ville bare dele dette med noen, for jeg syns det er så utrulig vakkert, men samtidig hjerteskjærende.


Dagens innlegg nedenfor
|
|
|
v

2 kommentarer:

EMILIE sa...

så trist! men enig i at det var utrolig nydelig gjort å gifte seg. ganske utrolig egentlig ;o

Nathalie sa...

That made me cry :(