The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 10. desember 2008

December 9th

Ja i dag er det altså 16 dager til jeg kan pakke opp gavene mine! Som de fleste i USA så åpner familien min gavene sine om morgenen 25 desember. Jeg er så spent at jeg nesten ikke kan vente! Kjempe utålmodig og har lyst til å rive opp pakkene jeg har fått allerede! Og kan ikke la være å tenke på pakken jeg enda ikke har fått...(kremt*træging*) hihi.

Kjenner at jeg gleder meg masse masse til jul og nyttår. Selv om nyttår under ingen omstendigheter kan toppe fjorårets! Så til alle dere som var der med meg forrige nyttår, tusen takk for en av tidenes beste kvelder! :D

Ellers så hadde vi push-ups test i gymmen i dag. Jentene trengte bare å ta 16, men så er det slik at de har en grusom kassett, som sier "up..........down" "up........down"og det er helt utrolig hvor mye tyngre det blir når man venter 5 sekunder mellom hver, så mer enn 16 det tok jeg ikke, jeg forsøkte meg på 17, men det ble litt halv hjertet. Men jeg er fornøyd med en A, når jeg enda var litt syk.

Åja, foresten, dagens adventsgave var Melkesjokolade Non Stop, som desverre er tom allerede.


Vi snakkes vel i morgen da tenker jeg. Prøver å bli flinkere til å blogge. :)

4 kommentarer:

Silje.B sa...

Jeg er heldig med ferie allerede ja!:) Men er da ganske heldig du også, du har adventskalender og får feire jul på en annen måte:) nyt det!

Marte sa...

værsegod med fin nyttårsfeiring, storkosa mæ æ å :D

Anonym sa...

Hm... Fulgt med på bloggen din en stund nå. Personlig skal jeg til USA til neste år som utvekslingsstudent! Gleder meg vilt. Men du, du sa at dere tok 16 push ups, hva skulle det motsatte kjønn ta? Altså guttene?

Leonie sa...

Silje: Vi er vel begge heldige i grunn! ;)

Marte: Hihi, va ein bra kveld ja!

Anonym: Heisan! Så hyggelig! Virkelig noe som kommer til å påvirket livet ditt mye, positivt da altså. Jenten tok 16 pushups, gutta måtte ta 36, jeg kan skrivet om dette med gymmen i dag. Er veldig forskjell på kjønnene her.