The World is a book, and those who do not travel read only a page.

tirsdag 23. desember 2008

Skiing in +10 degrees*F

Halla! Sitter her og slapper av og hører på Jimi Hendrix - All Along the Watchtower, som er en evig bra sang! Jada, Gaute det er du som har fått meg til å høre på den. ;)

I dag så har jeg vært å stått på ski igjen. For en gangskyld over "subzero condtions" som de kaller det her, men det er jo under nullen til oss uansett det da. Siden jeg er så snill så skal jeg oversette 10*Farenheit for dere, det er altså -12*Celcius. Mye varmere enn de to andre dagene jeg har vært oppe altså.

Ellers i dag så har jeg snakket med Gaute, Nathalie og Kristoffer O. Særlig mye annet har jeg ikke gjort. Hm...jo foresten jeg leste ut hele "Bettle the Bard" boka av J.K. Rowling på 1 og en halv time elns. Svært lettlest bok da.

Tror alle andre i huset har planer om å dra opp til bakken i morgen også, men jeg dropper det fordi jeg er kjempe forkjølet og trenger litt søvn for en gangs skyld. I tillegg så må jeg vaske klærne mine og begynne å pakke til å flytte til "julefamilien" min.

Dagens julegave var et viskelær, som jeg ikke orker å ta bilde av siden jeg er alt for trøtt.

3 kommentarer:

Raghild Kjesbu Drøsshaug sa...

god jul ä godt nyttär:D

Marte sa...

må du vask klærn din sjøl? :p

FELIZ NATAL QUERIDA <3

Leonie sa...

God Jul Ragnhild! :D

Marte: Jaa, eller æ gjør det helst sjøl, friste itj at dæm ska jør det ;p Merry Christmas <3